Tuesday 15 May 2007

第4個

來~~~我要做阿四XDDDD
因本人在公司及屋企都係阿四.

本名:小山 卡路
跟隨夫婿小山慶一郎家姓
至於"卡路"是N年前,為了方便大SAN兩歲的表弟叫我而改的。(笑)一直沿用至今。
大家認識我既時候,只以為我喜歡小山吧。
實情係,我是山下智久的忠實FANS。

我應該算是最遲加入的吧.
我都忘記了在某年某月某地認識大家。
印象中只記得有一次在里惠家的CHRISTMAS PARTY上見過面。
其他的事已經忘記了。腦海的位置已經給小山佔據了(爆)

經常性因為覺得自己能力做不到,而放棄了很多事情及夢想。
1) 一個人去留學
2) 一個人去旅行....
雖則有很多衝勁,但卻做不了。

不過我會繼續朝著我既夢想出發,GO!!!!!!!!
今年目標: 台灣遊

1 comment:

Anonymous said...

哈哈~你去台灣唔係會同埋v嗎??
咪做唔到1個人去旅行囉?(笑)