Wednesday 16 May 2007

*~第7個~*

用番藍色先...其實我都好怕寫自介
詞窮啊~依家香港既大學生文化水平其實真係好差~哈哈

老實說我都忘了大部份相識過程
大概係v先..果陣見到有個kattun網又係佢~有個pi網(?!)又有佢~就走去add佢了
但我果陣好似係鍾意健健架wo..(謎)
connie的第一印象..真係好可怕~好邪惡!!!哈哈
印象中~N年前搵過皮皮幫我bid日本yahoo架好似...takki+ya既相?忘了..
但皮皮堅稱沒有...(笑) 但我果陣覺得pi fans叫pipi好怪..所以應該真係你黎ga呢...
其他人我真係唔太記得了..你叫我記下邊d Jr叫咩名我可能仲記得熟d(毆飛)

說實在~我真係好感謝大家
我呢d野蠻獨生女,大家都好就我好錫我~我知架!!我feel到架!!哈
連寫士多都錫住我~沒辦法~因為我真係會睇到喊的(爆)

由pi轉擔北山真係影響我好好好多~哈
由以前唔睇伴舞既人到依家為左睇伴舞既唔同人repeat N次
由一句日文都唔識叫依家都睇得明少少~聽得明少少
我都好奇怪咁忽然見到北山宏光好似眼前一亮咁
就好後悔無早D睇BACK組~瘋狂咁睇番佢伴舞既片就變左擔!(勁爆)
不過鍾意左Jr(BACK組)都有慘況架~哈
就係成日都無人理我無人同我講野咁~呢個情形其實同你地出去時我都feel到
有時都覺得幾孤獨~~~~(汗)
我係9型人格既第4型黎ga~〔常認為自己總缺少了些甚麼﹐所以在哪裡都不能融入。〕

講下點解叫?其實係因為果陣開icq唔知叫咩好
咁我個house係藍色做代表色ge~令我like左藍色就叫藍囉
而Ao~其實我都覺得呢個名好唔掂架!哈哈
係因為我同學話藍色係日文叫青~即係Ao
就幫我叫左Ao~汗
後尾我先知日文都有人叫”藍”囉~人地係用Ai囉~~再揀既話我會寧願叫Ai~不過算啦~哈哈

大家成日叫我寫士多~其實我真係好詞窮
同埋我諗野真係好無組織的~~~~~呵呵
之前的大概都係中學戲劇比賽見過既劇情only~(笑)
所以我都係唔掂架啦!!heehee

我諗唔到寫咩好了..
今年目標...Kis-My-Ft2 con!!!
如果有就好了....傾家蕩產都要全stage!!!!!(爆死)

下次諗到再寫啦....咩都諗唔到了(逃)

No comments: