Wednesday 16 May 2007

第∞個...

哈哈!好耐無去過NG,SO唔知有個Kingdom blog(汗)...
不過好在總算唔係最後果個,嘩哈哈哈哈!(逃)...

不如先答答JN既問題…你唔問同唔開呢個BLOG都唔知…
原來大家既認識都多數從我開始XD (害羞)
想想認識最耐都應該係NIE,因為ARASHI既關係嘛~
我地既認識仲超好笑~ 一切從電話開始…(爆)無錯~
一識佢就比左NO.佢打比我,好長氣咁講~講足6年!(笑)
其他我記憶好模糊了。(汗) 不過你地一講我都會記得少少(爆)
所以好多謝大家都記得認識我既過程!XD
我有老人痴呆.....................(小聲)
至於領幾特別~所以印象很深刻…
因為第一日就去吃飯!XDDDDDDDDD


自介苦手關係,一句到尾。


我愛上田!(傻笑)

不過其實都不用多說嘛!哈哈哈哈 大家很清楚不是嗎?

大家既然不客氣講自己今年既目標,我又講!!!!!

目標:跟CAROL去台灣(見男人)!!!(爆)


好啦!最後我介紹修哥比大家識......(冷)
我幾鍾意佢D歌詞!哈 S.H.E的老婆=]

朋友 姐妹都已不夠來形容
我們的默契驕傲扶持與包容
老婆老婆我們一起打勾勾
請記得約定的旅程到永久

(^﹏^)v

No comments: