Monday 21 May 2007

10下10下





自介... ...
其實之前經已寫晒0係果本日記度... ...
水蛇春咁長,
淨係我d like 同dislike都有排搞.

其實我又無jan講到咁厲害,
最少我本人唔覺得我有如此力量.

如果點都要講的話... ...

我鍾意訓覺,
鍾意星期六放工返屋企食公仔麵,
鍾意影相但我唔會迫自己要影張大師級既相,
我鍾意的係發現一樣值得我記落黎既事情/人物果一刻既心情.
我好憎幫左你但一句唔該都無仲要話你既人.
態度問題.

我最怕人地吵架, 我唔鍾意吵架,
唔好大聲同我講野,我會成個人都震,
通常我覺得自己無錯我都唔會同人吵,
我會記0係心當睇清個人.
如果真係迫到我震住咁鬧你咁你個人真係好PK. (笑)

同埋我唔鍾意人地睇我電話,
睇wallpaper都算喇,
私下問都唔問就睇人d相同sms係超無品.

大概係咁, 麻煩的性格努力改善中.

正如kitty所講係因為男之仁所以我地先至認識 (差d打左南之仁... 啋.....)
不過並不能話當時既我對仁無興趣,
唔可以說得上係無興趣,
田口係kat-tun, 佢都係kat-tun,
正如你地都會睇關於jin身邊既人同事一樣.
無咩分別.

其實家下比以前果種鍾意唔同左lu,
以前集集少俱呀, 有佢地既節目都睇,
依家係零.
不過唔代表我唔鍾意佢,
只不過我覺得唔係我知道晒睇晒佢所有野我就係好fans,
我唔睇就失格.
至少我個人覺得鍾意一樣野唔一定要咁樣.

其實我好佩服你地有d人 (好似p字頭果d呢) 一有con就去,
哇, bid飛 book呢樣book果樣都真係短幾年命.
真心地覺得你地真係好厲害.
我真係好懶. (笑)

pipi: 我地第一次見時去左海傍...
死lor... 我真係無咩印象. sorry....
不過我肯定第一次見你係0係新港門口!

陳影: 我呢... 其實要數3個好難
最喜歡的三個日本歌手是:BoA, Ayaka & luna sea
最喜歡的三個香港歌手是:e臣, HOCC, 林一loan
最喜歡的三個作家是:松重清, 伊能靜 & 亦舒 (←唔比話老套)

nie:
我三分鐘熱度的事包括有: keyboard, 日文, 單簧管 (←比例來說可能有一小時), 結他, 裝置藝術, 士多... ...
可是..........你有提及男朋友......請問怎樣3分鐘熱度???

carol:
my 今年目標: 學車 (不過要先中六合彩令我夠錢養車, 中六合彩之前要先買六合彩)
實際一點的就是.............買過張床, 換過晒成間房d櫃呀, hifi.......(可能都係要中左mark 6先)

tohko:
你冇carol msn??? 比$10我我話你知~~ HEHEHEHEHEHE

jan:
Solo con唔算你既目標, 除非你想開con.
如果你既目標係去solo con 的話條數就岩喇~ (笑)
多謝你成日覺得我咁好~wahahahahahahahahaha~

ao:
同jan一樣啦, 如果你既目標係Kis-My-Ft2 con,
你既目標先係坐左johnny san個位~~~
"由pi轉擔北山真係影響我好好好多~哈由以前唔睇伴舞既人到依家為左睇伴舞既唔同人repeat N次"
↑咁你既視力好左點差左???

v:
果首歌............... "fu~~~~~~~~~~~~~" (風聲)

化:

"有機會結婚的話,一定會留一台特別寫上"KINGDOM朋友"。
well.................... 你唔留的話......好大wok XD



2 comments:

Anonymous said...

一定唔會話你老套啦
亦舒,倪小姐,係衛斯理,倪匡,字亦明,的姐姐(無記錯…的話),所以…絕對愛屋及烏XDDDDDD

Anonymous said...

well~唔係眼力差左
係睇北山又一次~yuto又一次~邊個邊個又一次~結果要睇N次~哈哈