Monday 25 February 2008

唔好意思,,,,,,係我寫得太遲

又到我寫blog了. (1月27-2月2)
唔好意思呀~阻住後面既朋友(揮手)
shadow係我放假既時候已經提左我一次.
估唔到我真係凍到個腦壞左
大家新年去左邊度玩?? 我係屋企呆左10日
咁凍既天氣真係唔願出街….
一凍就出事了. 我係咁食…
可以拎住盒糖/朱古力食到停唔到口,食完早飯,轉頭又可以去掃街.
初二個晚打打下麻雀都可以嘔
最初以為冷親.但可能係我食到滯嘔~=___=

新年後真係要好好清下個胃…
就到3月了…不減肥不行
努力努力努力~~~~~~fight!

續~~~2月24日
我本來寫左好耐,唔記得po上blog.>.< 尋日去睇左國王小豬既演唱會 超超超~~~~好睇!!!!十個讚!!!! 佢靚仔不特止,跳舞又勁,又曉彈琴,又Lum死女(笑) 令我嗌破口嚨XDDDDD 依個係我08年新年後暫時覺得最好睇既con(爆)

No comments: