Sunday 7 September 2008

今天是投票日。

大家投左票未呢?我應該夜d去投。
今年真係搞到亂78糟,我到尋日都唔係好sure自己應該投邊個,不過岩岩睇左d政綱,應該有d心水。

岩岩黎睇blog,就醒起可能到自己。
果然係,當然快快手寫左先。

工作的一周。(應該係話一個月先真)
自從我有個同事走左,佢d野就全部pass哂比我,即係變相我要做多一個人既野。
本身,我自己想share出黎既野都未share到,又要揹多一個人既工作。
糧又唔見出多份比我。
結果,成個月keep住ot。
不過我發現,大部份人當你同佢講你份工有幾辛苦,佢地都係會同埋你講你自己仲辛苦過佢。(包括我自己在內)所以,我都係決定唔多講。
同學問我點解唔轉工,我都答唔到。

可能除左ot之外,我對呢間公司都無咩野…(雖然自己成日做到發忟)
不過,可能我會再等多一兩年先算。(小姐…你想等幾耐)
唔知有無機會去日本一年呢?

我覺得我個腦開始塞塞地,成日自己鑽牛角尖。
唔會自己主動搵人出黎食飯。
所以好多人都以為我失左蹤or無啦啦對佢好冷淡。

迪士尼,我隨時ready既,(為左影!!)不過要請假的話,麻煩早d通知我。

仲有,中秋出唔出黎團圓呢?

No comments: