Tuesday 30 September 2008

我知我知, 我知我衰

唔知MISS 左幾多篇, 呵呵.

最近好耐冇UP BLOG....

1> >打8號風果日我阿爸入左醫院, 隻眼有D問題, 不過做左手術, 琴日出左院, 應該會好得返既.

2> >好開心, 我總於見到YOSHIKI, X JAPAN 個YOSHIKI, 真係好開心, 希望HK LIVE 果晚可以順利. 但同時果一刻好掛住hide, 記招開始前, 播左之前tokyo dome 3 days 既片, 當佢地玩without you 果陣, 加左好多以前hide 0係度時既片段, 我覺得hide 走左之後, 好似將一部份既yoshiki 都帶走左, 佢依家唔會好似以前笑得咁開心.

其實我覺得X JAPAN 重組未必係一件好事黎, 我覺得YOSHIKI 係因為想兌現同hide 既承諾, 先搞world tour, 但係當初toshi 咁樣........以yoshiki 既性格, 真係會原諒佢?
仲有, 話有第6個member, 我真係好驚, 因為sugizo 既成數真係好高, 其實要數既, 真係sugizo , 大概只有sugizo, 如果佢去support X JAPAN 的話,我都會好高興, 如果要加入的話, 真係唔OK 囉, SUGIZO 永遠都係LUNA SEA 的, 佢可以組新BAND, 但係唔可以夾其他舊BAND 囉.............................仲有D人話MIYAVI, 老實講, 佢真係未夠班....如果真係搵MIYAVI, YOSHIKI 真係食錯藥.

總括黎講, YOSHIKI 同X JAPAN 既命運真係令人好擔心.......
YOSHIKI 不如專心做CLASSICAL MUSIC 啦.
可能更有作為, 不過唔好再做指揮....因為我想聽佢彈琴.
真心地喜歡.↓


3>>我部IPOD TOUCH 壞左, 個HEADPHONE 成日左邊都冇聲, 好彩佢早壞, 遲一個星期個保養期就過喇. APPLE 果邊睇都冇睇就話會換部新既比我.....不過我果3千幾隻歌同我D LUNA SEA, X JAPAN 既片就要再入過, 都唔知有SO 定冇SO了.

4>> 其實真心地想CANCEL, 想留返D錢TOUCH WOOD 阿爸隻眼要再整都有個錢,
不過已經咩都搞好晒......... 我會去睇INORAN, 河村的MUSICAL , VAMPS, 仲有J!!! 哇, J果個真心地驚, 因為半夜12點玩到第二朝5點, 其實我既極限真係去到4點左右...... 不過得500個名額都中WOR, 仲要FC 限定, 話唔定真係可以同J 講到半句野. 不過....其實都冇人講過話J會去, 呵呵.

5>> 我屋企D金魚, 成日都覺得佢地似大肚, 不過永遠都唔見有魚仔, 可能因為比佢地食返晒啦. 不過琴日, 見到有4條, 好細條, 好得意架, 即刻隔起佢地, 希望佢地可以快D大啦~~~

No comments: