Wednesday 27 August 2008

來啦... 來...

<---好可愛>v<

唔好再比白板我啦XDDD 我黑面比你地睇 XD

事件(一)

近排我都無咩好做 持續發毛 一層一層疊上去(哈)
可能之前多數都係靠人先有工作
現在要自己一手一腳去找真的令我很頭大
無論出了多少resume 回覆的只有小貓一兩隻
可想知道原來人事真的蠻重要的 不過還未到最後關頭
我還是想看看憑自己能不能找到一份好工作啦 =]
所以這陣子出街會少左好多 係我還沒找到工作前
本人錢財所有都會暫時被阿媽支配中 希望大家多多見諒 XD

事件(二)

一心以為可以去睇UEDA SOLO 說實在票都有了
唉 是有點可惜啦! 不過亦不可勉強 加上更加不太想刺激阿媽XD
算了 算了 XD 哈哈哈 我不會後悔的 有好姊妹IRIS去幫我看!!
大不了我可以叫NIE姐代我去看~~~~~~~~~~~*爆*

事件(三)

飛飛下個月演唱會啦~(心) 緊張100%
花左我千幾蚊睇兩場真係有D肉痛............
雖然係日本都花過唔少XD 不過始終覺得佢地都未夠班~是不是?
哈 但無計啦 XD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 吼~(@_@)

好啦!!經班長(影)再次提醒 , 終於都捨得上來寫了 XD 基本沒什麼事情寫到出來~ 呵!! 逃=3

No comments: