Sunday 30 December 2007

陳皮參上!

十萬樣野未做!(reli好多事要做咯now XD 個惡搞點算!!)
先來搞掂個BLOG連載先!


講咩好="=
就黎又返日本啦~
hotel OK!
機票 OK!
同行者 OK! (XD!)
con票未OK晒!
然後仲有D咩..............唔知道......個人好亂好忙。



其實係有D事想講既~不過應該會花好多時間打so唔想打XD

係關於台灣NEWS con之旅啦~~
果次去都冇同大家講,係差不多到最後先講出黎.........
唔係唔想同大家商量,而係自己都唔知自己會點做。
說真的,未到firm晒所有事我都冇自覺係要去。
比完package deposit我都仲可以話反悔唔去的時候,我真係唔知最後一刻我到底會唔會上機。
成個過程係掙扎左好耐,最後去到係因為有朋友煽動(爆)
真係夾岩晒~少一樣都唔能夠去到呢個trip咯~

好辛苦咁完成左個trip返黎,代價係欠債。
老實同大家講,我欠緊的咭數,就係呢次trip的數。
下一年就要慢慢還返呢條數佢.............
其他咭數.....都係飲飲食食~金額唔大......冇問題~!
今次日本.......分期的XD 都冇問題~!
大家.................唔好擔心!!!!!!!!!!!

講咁耐,,,,,,完全講唔到重點係乜..........=口=


不過,如果日後大家有咩想講,請直接跟我說。

決定來年1月之旅前後,真係有好唔開心過一次!
或者大家真係擔心我財政問題
但好老實說,果一刻我真係分唔清到底係擔心定係咩
我係有被人鬧的感覺,好委屈,好唔開心
唔高興係因為原來大家有咁諗的時候但都冇同我提起過,但又係另一邊咁討論我

我唔想比少家用,唔想欠人錢,我寧願蝕D息比咭數
呢個係我的想法。
亦自以為係唔會令人擔心。
但,原來身邊人有察覺到我可能搞唔掂D數

雖然係咁,但我想堅持自己的做法。
我都會識控制,我唔會比自己繼續負債。

我個人,好多事都或者唔會打出黎,唔會好主動咁講出黎,

所以,
有任何訓話,
請先了解完我的想法先提出。
有任何想法,
請老實說出來。

即使講完會唔開心都冇緊要,
因為唔開心過後,都總會開心返↑↑



我只是 想做唔會令自己後悔的事

1 comment:

Anonymous said...

如果你同行者唔OK我就XDDDDDDD

傻妹。

我諗大家都係唔想你做左d會令自己後悔ge野
先會擔心你 / 睇下可以點幫你jac

至少 我係。

所以我先會以呀媽咁長氣咁同你講過XDDDD
大個女要為自己打算下。:P

不過 這人生的路是你的
我地都只可以係旁邊睇啊 決定果個點都係你自己

就算 你ge決定 唔係個個認同
但 你需要幫助時 我諗大家都唔會猶豫
會第一時間支持你啊=)

不要不安了
給我笑著回來吧。