Friday 23 November 2007

今週の担当は~ワタシです

原來眨眼已經到我,我差點忘記了。
還好仲有時間給我慢慢磨。
希望大家唔好睇到悶啦。(慢慢改善呀XDDDDD)

先給我找一個題目
家人? 最近還好,屋企都無大事發生
感情方面?? 還沒有找到一個比慶c好的人(笑)
那先講工作好了, 這星期可是發生踏入2008年前最大的危機

小女子本身既工作係一個事無大小都要做的打單員一名。
地位低微的小職員,這份工作算不上做得好開心,
但總算平穩, 給我可以簡簡單單的過了兩年。

原本諗住無乜風浪,拎埋雙糧& Bonus就走人。
出年新年後就找份返5日既工。
(如各位姊妹有好介紹,請第一時間通知我)

突然,風平浪靜的工作環境,一下子給我增添了麻煩事。
我絕對不欣賞這公司的制度及老闆的個人主觀態度。
只是我一直都不用直接跟他接觸,還可以忍受一下。
但明知道公司唔夠人都仲要叫兩個同事幫另一間公司,
而且大家都係覺得我易話為就要我做D我唔想做既野><


我其實都唔知道我係唔係玩得太大,
但我既性格就係咁,雖然我係怕事,順得人,
你叫我做咩我都唔會拒絕,但有些時候做事會比較衝動,
未想到後果就做了,這次雖然係考慮過,
但有一刻既想法係,博一舖,
就算死路一條,迫我辭職,我都要做。=_=
希望能改變一下他們這理所當然既想法

雖然我打勝了仗,但我1月能不能如願的見到小山就得再想想了。
各位請保祐我~~~~~神様

2 comments:

Anonymous said...

小山神會保祐你架!
佢咁想見你!一定日日同你祈禱呀!
加油!

Anonymous said...

加油! 我地要一齊制霸!!