Friday 2 May 2008

雜談

星期一終於交左hon pro..
那個唔知想點的卒業論文...
去到交之前半個鐘...我個系都仲有人未做好
真係正到爆
重點係佢個supervisior係出名killer
佢第一次去見supervisior同佢傾topic...supervisior已經話"我覺得我同你溝通唔到"
我都唔明點解佢地可以咁hea

真係話咁快就畢業....STILL好迷惘呢~哈哈
D人話入U五件事係:讀書,上莊,住HALL,兼職,拍拖
讀書:超無用心咁讀....當身邊同系既人咁HEA時~就唔會有動力去溫書~再加上我係懶~係好好好好好好懶(笑)
上莊:好羨慕第2 d莊咁開心~我地果支係一盆散沙~有人不和有人唔做野有人講是非~個P係無視呢D諗住自己做晒就得~結果大家關係越來越差.......
住HALL:最大既感想係肥+窮....日日食埋HALL CAN D野又貴又油又難食~同floor既人又一早識晒根本玩唔埋
兼職:臨畢業既1月先黎做野~哈哈...暫時都ok開心既....
拍拖:呢個真係無著落~yr 1遇上情場騙子囉~(笑)不過我fd阻止左佢....哈哈
過左好頹既3年呢

我都唔知寫咩好.......
已經係5/3了........北山入所6周年~heehee~~~~~~~~~~~
閃走

No comments: