Sunday 16 March 2008

the mist

其實我真係冇咩野要發表,
都唔知講咩好.

最近睇左一套戲叫THE MIST,
原本知道佢上係完全冇興趣睇的,
雖然係BASE ON STEPHEN KING 既故事...
不過N年前睇過套DREAM CATCHER 覺得完全無料到之後,
就真係冇晒信心再睇.
但係之後個個人都話好好睇, 仲話係今年必睇既戲,
最後...我都係睇左.
我依家都可以話你知, 的確係一套必睇既戲.

故事係講台風之後, 有個男人同佢個仔&律師鄰居去SUPERMARKET 入糧,
忽然之間好大霧, 有個男人成身血跑去SUPERMARKET 話有隻好大既MONSTER,
由於D霧大到經已睇唔到外面,
所有人只好留0係SUPERMARKET.

個故事去得好快, 好快就入戲玉一直去到尾,
當無辦法同外界聯絡,
SUPERMARKET就變成一個小社會,
問題隨即出現,
有一個女人好堅持要返屋企照顧佢既小朋友,
到之後同主角同幾個STAFF見到有外生物,
其他人唔信佢地,
什至伸展到去宗教既問題,
自殺, 安樂死.....
當人面對恐懼既時候, 所有野都唔同晒,
之前所訂下既RULES一下子可以冇晒,
(都幾似漂留教室)
真係睇到人都癲.

但如果你期望佢係一套好勁既怪獸片,
SORRY, 佢唔係, 你咁諗一定失望,D怪獸又有少少似韓流怪嚇,
不過THE MIST 所帶出黎既野就比韓流怪嚇高章好多,
呢套係令人有思考既電影,
當中有好多野都好值得反思,
不過大前題係: 如果你睇得出佢想帶出黎既野
我睇果陣都有D人0係度笑笑笑,
我覺得一D都唔好笑囉....
其實果晚睇完我真係好想搵個人講下,
可惜同我睇果位朋友都係笑果班黎.....
睇完果晚真係訓唔著,
好多野諗.....
d人話唔喜歡改左個ending, 我覺得唔改....唔得!


ANYWAYS,
真係好值得一睇,
依家冇咩戲院上喇, 可能都要等出DVD了
美國下星期出, hk應該都好快既.....
好希望, 大家真係睇下.
大家睇完, 分享下丫!


↓官方預告片

No comments: