Thursday 23 October 2008

頹廢雙失

嘿嘿~等我係deadline前寫好先

好多野想做但係好唔想郁~
完全唔知自己想點
不過呢一刻最想燒碟

上個星期好衝動就去左kismy con
真係第一次「體驗」大場~
03年去kt con我係完全無回憶的
浪費晒同北山初見面啊~(笑)

第一次感受到大場既威力
返來之後勁失落~因為北山宏光睇我唔到~稻見友剛睇我唔到
問題係我d位係好~但唔係最好
坐一列前面個花道係向下~佢地唔會停呢個位
坐center又埋左係中間|||
所以返來之後勁後悔~覺得自己去錯左
仲用左超多積蓄
最激氣係初日kismy個個有solo~個con 2:45
點知第2日cut左成個鐘!!!cut埋我d solo

不過返來後聽番d密音...
好多位係會令我不期然偷笑的
仲有北山出場係最多的~哈
諗諗下真係無去錯
因為concert成日有~first con真係一世人一次
見到自擔咁有自信個樣係好幸福ga>v<
不過去果幾日真係好黑仔...散播住黑氣(笑)
各位被感染的人真是gomen>ˍ<

以上~~~~~~

No comments: